سایت رسمی دکتر مریم قربانی فر

مدیر گروه و عضو هیات علمی گروه حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) و وکیل پایه یک دادگستری اصفهان

سایت رسمی دکتر مریم قربانی فر

مدیر گروه و عضو هیات علمی گروه حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) و وکیل پایه یک دادگستری اصفهان

.

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۲۲ ب.ظ

 

خوش آمدید؛

این سایت پنجره ­ای است برای ارائۀ مطالب مفید حقوقی. من امیدوارم که آنچه در این سایت مطالعه می ­کنید برای شما مفید باشد. برای تماس با من پیام خود را در قسمت ارائه نظرات درج کنید یا به من ایمیل بزنید. سعی می شود در اسرع وقت پاسخ مقتضی ارسال شود. برای تماس با من از طریق زیر اقدام کنید: 

حضور در دفتر فقط روزهای زوج با تعیین وقت قبلی تلفن 09133065569

آدرس: اصفهان. خیابان هشت بهشت غربی. حدفاصل خیابان نشاط و ملک. جنب کوچه شماره 1. ساختمان هشت بهشت. پلاک 23. طبقه 2. واحد 7

دانشجویان محترم و عزیزم برای "امور آموزشی و پایان نامه" با ایمیل من یا تلفن من تماس بگیرند. به تمام ایمیلها در وقت مقتضی پاسخ داده می شود. در ایمیل ارسالی حتما موضوع subject  درج شود.                

با تشکر 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۸
مریم قربانی فر

نظرات  (۱)

۰۶ آبان ۰۱ ، ۱۵:۰۹ بهترین وکیل اصفهان

با درود به شما همکار ارجمند و استاد معزز .اینجانب علیرضا شیشه گر وکیل کیفری اصفهان از کسب فیض در محضر درس شما بسیار خورسندم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی