سایت رسمی دکتر مریم قربانی فر

مدیر گروه و عضو هیات علمی گروه حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) و وکیل پایه یک دادگستری اصفهان

سایت رسمی دکتر مریم قربانی فر

مدیر گروه و عضو هیات علمی گروه حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) و وکیل پایه یک دادگستری اصفهان

روز 14 اسفند روز استاد دکتر کاتوزیان

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۴۶ ق.ظ

روز 14 اسفند روز استاد دکتر کاتوزیان

در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی عنوان شد.

روز 14  اسفند 1392  به همت انجمن علمی حقوق و حمایت معاونت فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه و همچنین معاونت پژوهشی دانشکده، اولین نشست از سلسله نشتهای « بزرگداشت مفاخر حقوقی ایران»با سخنرانی استاد بزرگ حقوق ایران جناب آقای دکتر کاتوزیان برگزار ردید. این نشست که با خیرمقدم ریاست محترم دانشکده جناب آقای دکتر علومی آغاز گردید، با تشویق ممتد استاد دکتر کاتوزیان از سوی دانشجویان و حضّار همراه بود.

جناب آقای دکتر علومی ضمن خیر مقدم به استاد، افتخار جامعه حقوقی کشور شاگردی در محضر استاد فرهیخته جناب آقای دکتر کاتوزیان دانستند و ایشان را هنرمند بزرگ فنون حقوقی معرفی نمودند.

و ضمن اعلام روز 14 اسفند به عنوان « روز دکتر کاتوزیان» در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی، در ادامه از ایشان تقاضا کردند تا جمع را مفتخر به سخنان پر مغز خود نمایند. در ادامه استاد ارجمند ضمن سخنرانی توأم با ابراز احساسات دانشجویان و اساتید به تبیین رابطه حقوق و عدالت در عمل پرداختند و حرفِ رمز تمام پژوهش ها و اندیشه های خود را «عدالت در عمل» اعلام کردند و فرمودند: به مثابه عرفا خواستار زنده کردن طلب حقیقت و عدالت در روح و روان خود باشید تا به مقصود و مقصد عدالت برسید. در ادامه از طرف انجمن علمی حقوق لوح ذرین و تقدیر نامه دانشکده از طرف ریاست دانشکده به ایشان تقدیم کرد.


-

-

-

-

-




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۶
مریم قربانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی